VANLØES design



Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan even contact op.

 

  • Kan ik mijn product ook afhalen?

    Ja dat kan zeker! Dat kan alleen op afspraak op de werkplaats in Boekel. Ik zou het fijn vinden als er 15-30 minuten voor aankomst even een appje wordt gestuurd óf gebeld wordt naar 06-30488033 zodat u nooit voor een dichte deur staat.

    Adres
    De vlonder 219a
    5427 DG Boekel

  • Zit er garantie op?

    Ja, er zit 14 dagen bedenktijd/garantie op om het product in originele verpakking retour te sturen.

  • Wat is de levertijd?

    Voor alle producten die op voorraad staan is er een levertijd van maximaal één week. Vaak is dit eerder! Ik probeer hier natuurlijk ook duurzaam naar te kijken zodat de pakketdienst niet vaker hoeft te rijden dan nodig. Tot zover beschik ik over minimaal 2 verzenddagen per week.

    Heeft u een op- maat bestelling geplaatst? Dan is de levertijd + maaktijd langer, met een maximale tijd van 6 weken tot verzending.

  • Kan ik het product retourneren?

    Ja dat kan. U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour van jouw thuis naar VANLOES design is voor eigen rekening. Houdt er rekening mee dat de retour met track & trace wordt verstuurd.

    Wilt u retourneren? Stuur dan een mailtje naar: info@vanloesdesign.nl. Stuur het product met alle geleverde toebehoren en– in de originele staat en verpakking retour. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede order retour is ontvangen.

    Het retouradres is:
    VANLOES design
    De vlonder 219a
    5427 DG Boekel

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product uit te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, liefde en aandacht. Zodat het product bij retour goed is verpakt.

  • Wat zijn de openingstijden?

    De werkplaats heeft geen vaste openingstijden. Wel kunt u elke weekdag telefonisch contact opnemen van 08:30 tot 17:00 uur. Mocht u langs willen komen, dan kan dat alleen op afspraak. De koffie staat klaar!

  • Ik heb per ongeluk een kras gemaakt, kan ik dat nog wegkrijgen?

    Ja dat kan, maar dit gaat gepaard met vakmanschap. Zelf poetsen gaat helaas niet zo gemakkelijk waardoor je vaak meer krassen gaat krijgen dan nodig. U heeft de mogelijkheid om uw klok retour te sturen, zodat ik u de beschadiging weg kan werken. De exacte kosten hangen af van de mate van beschadiging. Hier kan ik helaas vooraf nog geen uitspraak over doen.

    Neem contact op voor het verder bespreken van uw schade.

  • Hoe moet ik de klok aan de muur bevestigen?

    De klok wordt geleverd met schroef en plug. Hiermee kunt u de klok aan de muur bevestigen. De klok met een grotere/zwaardere afmeting heeft soms twee ophangelementen aan de achterkant zitten. Let op! Dat u de afstand goed meet, voordat u gaat boren.

    Zorg bij het boren dat u de schroef iets laat uitsteken, maar niet te ver. Zo kunt u de klok perfect vlak tegen de muur monteren.

  • Hoe hangt de klok aan de muur?

    De klok heeft aan de achterkant één of twee ophangelementen in het hout zitten. Hiermee kunt u met de bijgeleverde schroeven de klok vlak tegen de muur ophangen. Let wel op! Meet voorafgaand altijd de afstand van de twee ophangsystemen, mocht uw klok twee ophangsystemen bevatten. Dit hangt namelijk af van het gewicht van de klok.

  • Hoe maak ik mijn product schoon?

    De klok of een ander product vervaardigd met =epoxy, maakt u schoon met een microvezeldoek, water, glasreiniger of met perslucht. U krijgt bij aankoop van een product een microvezeldoek cadeau. Gebruik dit voor het schoonmaken van uw product.

    Let op dat u geen schurende of chemische middelen gebruikt! Hierdoor kan uw product ernstig beschadigen!

     

  • Hoe zet je de klok in elkaar?

    Pak de klok voorzichtig uit de verpakking en leg hem dan ook weer voorzichtig neer op de achterzijde.

    Pak uit het meegeleverd doosje heel voorzichtig de wijzerset. De wijzers zijn heel fragiel, dus ben voorzichtig, ze buigen namelijk heel snel. Dat zou jammer zijn!

    (Let op! Een klok afgewerkt met Epoxy is krasgevoelig, dus probeer zo min mogelijk de klok aan te raken)

    Plaats eerst de (kleine) wijzer met het ronde gaatje op het middelpunt van de klok, en haal de beschermfolie voorzichtig van de wijzer af. Herhaal dit ook met de grote wijzer. Let wel, de grote wijzer heeft een ovaal gaatje. Kijk goed hoe het gaatje staat op het uurwerk, om de wijzers juist te monteren.

    Als laatste draait u het kleine gouden rondje op de klok voor de mooie afwerking. Dit is soms heel lastig! Zorg dat u het er recht op draait.

    Zet nu voorzichtig de klok op zijn kant en doe de batterij aan de achterzijde van de klok. Het is een stil uurwerk, dus het klopt als u de klok niet hoort tikken.

  • Een wijzer hangt lam, wat kan ik doen?

    Het kan wel eens voorkomen dat de wijzers omvallen en dat er geen grip meer zit waardoor de wijzer hangt. Probeer dan eerst de wijzer iets vaster aan te duwen aan het uurwerk, zodat de wijzers net wat vaster komt te zitten. Mocht het toch voorkomen dat de wijzer(s) niet vast blijft zitten en blijft omvallen, neem dan even contact met mij op.

  • Hoe lever ik het as aan?

    Het as van uw overleden dierbaren kunt u op locatie in Boekel komen afgeven. Het is ook mogelijk om dit met de post te verzenden. Wat u vooral het prettigst vindt!

  • Hoelang duurt het voordat een urn- poppetje klaar is?

    Ik kan pas beginnen als ik het as van uw overleden dierbaren heb ontvangen. Op moment van ontvangst start ik al binnen een aantal dagen dus de geschatte levertijd bedraagt tussen 1 á – 2 weken.

  • Moet ik het as er zelf eruit halen of afwegen?

    Nee hoor, dit hoeft u zelf niet te doen. Vaak wordt het as in hoeveelheid men thuis heeft volledig gebracht, het as wordt dan door mijzelf gewogen en verwerkt. Dit mag u dus aan mij toevertrouwen.

  • Hoe haal ik de smiley stift van een Gempop af?

    Heeft u bij uw aankoop een smiley stift ontvangen en bent u niet tevreden over het resultaat? Laat het gezichtje dan even 20 min drogen voordat u het gezichtje van de gempops af gaat schuren met het meegeleverde schuurblokje.

    Tip! Schuur het gezichtje er naar boven toe af. De schuur beweging naar zijn kruin toe. Dit voorkomt dat het onder zijn nek komt en daar moeilijker is om het eraf te krijgen.