vanloes design



Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan even contact op.

 

  • Kan ik mijn product ook afhalen?

    Ja dat kan zeker! Neem daarvoor even contact op voor het maken van een afspraak, zodat je niet aan een gesloten deur staat.

    Adres is:
    Burgemeester Schafratstraat 6b  (ingang links achter om het pand)
    5427SR Boekel

  • Zit er garantie op de producten?

    Ja, er zit 14 dagen bedenktijd/garantie op om het product in originele verpakking retour te sturen.

  • Wat is de levertijd?

    Voor alle producten die op voorraad staan is er een levertijd van maximaal één week. Vaak is dit eerder.

    Heeft u een op- maat bestelling geplaatst? Dan is de levertijd + maaktijd langer, met een maximale tijd van 6 weken tot verzending.

  • Kan ik het product retourneren?

    Ja dat kan. U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour van jouw thuis naar vanloes design is voor eigen rekening. Houdt er rekening mee dat de retour met track & trace wordt verstuurd.

    Wilt u retourneren? Stuur dan een mailtje naar: info@vanloesdesign.nl. Stuur het product met alle geleverde toebehoren en– in de originele staat en verpakking retour. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede order retour is ontvangen.

    Het retouradres is:
    vanloes design
    Burgemeester Schafratstraat 6a
    5427SR Boekel

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product uit te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, liefde en aandacht. Zodat het product bij retour goed is verpakt.

  • Wat zijn de openingstijden?

    De werkplaats/workshop ruimte heeft geen vaste openingstijden. Wel kunt u elke weekdag telefonisch contact opnemen van 08:30 tot 17:00 uur. Mocht u langs willen komen, dan kan dat alleen op afspraak. De koffie staat klaar!

  • Hoe moet ik de klok aan de muur bevestigen?

    De klok wordt geleverd met schroef en plug. Hiermee kunt u de klok aan de muur bevestigen. De klok met een grotere/zwaardere afmeting heeft soms twee ophangelementen aan de achterkant zitten. Let op! Dat u de afstand goed meet, voordat u gaat boren.

    Zorg bij het boren dat u de schroef iets laat uitsteken, maar niet te ver. Zo kunt u de klok perfect vlak tegen de muur monteren.

  • Hoe maak ik mijn product schoon?

    De klok of een ander product vervaardigd met verharde kunststof, maakt u schoon met een microvezeldoek, water, glasreiniger of met perslucht. U krijgt bij aankoop van een product een microvezeldoek cadeau. Gebruik dit voor het schoonmaken van uw product.

    Let op dat u geen schurende of chemische middelen gebruikt! Hierdoor kan uw product ernstig beschadigen!

     

  • Waar vind ik de gedenkpoppetjes met as?

    Op de website www.Memmor.nl vind u verdere informatie over de gedenkartikelen. Heeft u alsnog vragen, neem dan even contact op.

  • Hoe haal ik de smiley stift van een Gempop af?

    Heeft u bij uw aankoop een smiley stift ontvangen en bent u niet tevreden over het resultaat? Laat het gezichtje dan even 20 min drogen voordat u het gezichtje van de gempops af gaat schuren met het meegeleverde schuurblokje.

    Tip! Schuur het gezichtje van beneden naar boven (zijn kruin) toe. Dit voorkomt dat het onder zijn nek komt en daar moeilijker is om het eraf te krijgen.

  • Kan ik een gemaakte workshop annuleren/wijzigen ?

    Annuleren of omboeken van een workshop betekent extra werk en kosten. Voor het voorbereiden van de workshops moeten we o.a. voorbereidingen treffen. Bovendien is het maar de vraag of een ander persoon de vrijgekomen plek door een afzegging op z’n korte termijn zal kunnen innemen.

    Annuleren dan wel het wijzigen naar een andere datum is vrijblijvend tot 7 dagen voor aanvang van de workshop. 

    Wijzigen of annuleren binnen 3 tot 7 dagen voor aanvang van de workshop: restitutie 50 % van de workshopprijs.

    Bij een No Show en wijzigen of annuleren tot 3 dagen voor aanvang van de workshop: geen vergoeding.

    Annuleringsbeleid workshops
    Lees ons annuleringsbeleid voordat u akkoord gaat
  • Met hoeveel personen kan ik komen pottenbakken?

    De workshopruimte beschikt over 4 pottenbakken draaischijven. Mocht je graag met meerdere personen willen komen, dan kun je elkaar afwisselen. Degene die dan niet achter een draaischijf zitten, mogen in het atelier een extra schaaltje maken met handvormtechniek. Maximaal 8 personen is dan het prettigste om te realiseren.

  • Is het drinken onbeperkt bij een workshop?

    Klopt! Koffie, thee, water en limonade siroop is onbeperkt aanwezig tijdens de workshop.

    Heb je liever frisdrank tijdens een workshop, is dat ook mogelijk tegen vergoeding. Laat dit graag voortijdig weten of u hier gebruik van wilt maken.

  • Hoelang duurt het afbakken van mijn product?

    De klei moet langzaam en gelijkmatig drogen om scheuren of barsten te voorkomen. Dikkere stukken (meer dan 1.5 cm) moeten extra tijd krijgen en worden onder plastic gedroogd.

    Na volledige droging (minstens 1 week, vaak langer bij dikke klei) volgt de bisquit stook. ca 950-1000 graden.

    Na de bisquit stook, komt de glazuurstook. Ook dit heeft zijn tijd nodig voor zowel het intrekken van het glazuur.

    Ongeveer 3-6 weken is jouw product klaar om opgehaald te worden. Mogelijk laten verzenden mag ook tegen een verzendkostenvergoeding.

    Heb je een workshop gevolgd waarbij het product al is voorgebakken op bisquitbak? Dan is je product eerder klaar. Dit heeft het voorwerk van uitdrogen- en de eerste afbak al doorlopen. Gemiddeld zit hier nog 2 weken werk en afbaktijd aan verbonden.